Veelgestelde vragen:

    Producten

    Wat kan ik van tweedehands duplo verwachten?

    Er is met onze duplo gespeeld, meestal zal de duplo daardoor gebruikerssporen vertonen.
    Soms is er flink mee gespeeld en soms is het zo goed als nieuw.
    Wij gebruiken catalogus foto’s, maar de duplo die u besteld is ongeveer hetzelfde.
    Tenzij anders vermeld uiteraard.
    De duplo is niet kapot of gebarsten.
    Duplo die wij niet meer mooi genoeg vinden maar nog wel te gebruiken gaat naar b-keuze.

    Wat is B-keuze duplo?

    Alle duplo die wij niet meer mooi genoeg vinden voor gewone verkoop, maar nog wel goed te gebruiken is.
    Tenzij anders vermeld of zichtbaar op de foto, is b-keuze niet kapot.
    Het is meestal minder mooi, vaal, verkleurd, heeft licht bijtsporen of is wat beschadigd.
    Soms mist bijv. de trekhaak (dit is dan vermeld).
    Maar ook met b-keuze duplo kan gewoon goed gespeeld worden.

    Is alles wat op de webshop staat, op voorraad?


    In principe is alles wat op de webshop staat op voorraad. Wij hebben echter duizenden kleine producten en dus grijpen we wel eens mis, of zien we dat iets toch een beschadiging heeft.
    Daarom controleren we eerst uw bestelling en sturen u daarna pas de betalingsgegevens.

    Ik zoek iets speciaals, maar kan het niet vinden.

    Wij hebben duizenden artikelen op de webshop staan, dus logisch dat u wel eens iets niet kan vinden.
    U kunt onze zoekfunctie gebruiken.
    Gebruik op een zo kort mogelijk woord. Dus zoek bijv. niet op verjaardagstaart, maar op taart.
    Variatie kan ook helpen, dus als u een televisie zoekt, probeer dan ook tv.
    Lukt het niet, kunt u ons er altijd over mailen, soms hebben wij het op voorraad liggen, maar staat het nog niet op de webshop.

    Bestellen

    Hoe werkt het bestellen?

    U klikt op 'toevoegen aan winkelwagen' die rechts van het artikel staat dat u wilt bestellen.
    U komt daarna in uw winkelwagen.
    Eventueel past u de hoeveelheid aan.
    Klik altijd op 'toevoegen', dan pas zit het product echt in uw winkelwagen.

    Tijdens het winkelen komt u steeds weer terug bij uw winkelwagen. U kunt dan nog in wijzigen in uw bestelling.

    Hoe rond ik mijn bestelling af?

    Als u klaar bent met winkelen, klikt u op 'naar gegevens'.
    U vult uw gegevens in en klikt op naar 'controleren'.
    Na controle bevestigt u de bestelling door op 'bevestigen' te klikken.
    U ziet dan een groene balk , waarin staat dat uw bestelling is geplaatst. U ontvangt vrijwel direct een bevestigingsmail van ons.
    Als u die niet ontvangt, laat het ons dan even weten.

    Wanneer moet ik betalen?


    Als u uw bestelling geplaatst heeft, gaan wij aan de slag om alles bij elkaar te zoeken. Als wij weten dat alles werkelijk aanwezig is, ontvangt u de betalingsgegevens. Als de betaling bij ons is bijgeschreven, ontvangt u bericht wanneer de duplo wordt verzonden.

    Kan ik de duplo ook ter plaatse uitzoeken en kopen?


    Wij hebben geen fysieke winkel, u moet de duplo altijd via de webshop bestellen.
    Ophalen is wel mogelijk, u kunt dat tijdens het bestellen aangeven.

    Ik heb mijn bestelling geplaatst. Hoe gaat het nu verder?

    Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u vrijwel direct per e-mail de automatische bevestiging van uw bestelling.
    Daarna ontvangt u binnen 24 uur (uitgezonderd op zon- en feestdag) een e-mail van ons met de bevestiging of de Duplo voldoende op voorraad is.
    Hierbij zijn de betalingsgegevens bijgesloten.
    Controleer altijd goed uw adres en bestelling.
    Als wij de betaling ontvangen hebben, wordt de duplo verzonden.

    Ik heb een bestelling geplaatst en wil nog wat toevoegen. Kan dat?

    Ja dat kan, als u nog niet betaald heeft.
    Plaats uw nieuwe bestelling en mail ons bij welke bestelling het gevoegd moet worden (ordernummer)
    Wij voegen de bestellingen samen, zodat het in 1 x betaald en samen verzonden kan worden,
    dat scheelt u verzendkosten!
    Als u al wel betaald heeft, kunt u altijd even via de mail overleggen of het nog mogelijk is om wat aan de bestelling toe te voegen.

    Ik bestel zakelijk. Kan er btw op de factuur vermeldt worden?


    Helaas mogen wij geen btw op de factuur vermelden, omdat het om een tweedehands product gaat.

    Verzenden en Afhalen

    Wat zijn de verzendkosten voor brievenbuspakjes?

    Wij rekenen €3,65 per brievenbuspakje
    (maximaal 3.2 cm, 250 gr en de waarde van het pakje maximaal €10,00).
    Voor deze brievenbuspakjes krijgt u geen track & trace-code

    Voor duurdere pakjes die dunner zijn dan 3 cm, is het mogelijk om het met een track & trace-code te
    verzenden voor €4.00..

    Verzenden jullie ook naar België of andere landen?

    Verzenden naar België of andere landen binnen de EU is geen probleem.
    Voor België zijn de verzendkosten €10.00.
    Voor andere landen kunt u het aanvragen, via
    info@dupl-o-line.nl .

    Wat kost verzenden van een pakket?


    Alles wat niet door de brievenbus kan, wordt met de pakketpost verzonden. Het tarief daarvoor is €6,75.

    U krijgt van ons de track & trace-code van het pakje, zodat u het via internet kunt volgen.

    Voor verzending buiten Nederland gelden andere tarieven.

    Wanneer wordt de duplo verzonden?

    Als uw betaling bij ons is bijgeschreven ontvangt u bericht van ons, wanneer uw pakje verzonden wordt.

    Wij verzenden op maandag en donderdag de pakjes met track & trace-code.
    Brievenbuspakjes zonder track & trace kunnen soms eerder verzonden worden.

    Krijg ik een track & trace-code van mijn pakje?

    Voor brievenbuspakjes met €3,65 verzendkosten ontvangt u geen track & trace-code .
    Voor brievenbus pakjes met €4,00 verzendkosten en pakketten ontvangt u op de dag van verzending de track & trace-code
    Deze wordt vanuit het verzendbedrijf verzonden en komt daardoor soms in de spam-mail terecht.

    Kan ik de duplo ook ophalen?

    Ophalen is geen probleem.
    U kunt dit bij het bestellen aangeven.
    U moet voor ophalen wel altijd eerst een afspraak maken.

    Indien u de bestelling wenst af te halen, verzoeken wij u dit binnen één week te doen,tenzij anders overeengekomen.
    Als de bestelling opgehaald wordt, dient deze bij het ophalen contant betaald te worden.
    U kunt helaas niet pinnen.

    Kan ik de bestelling toch ophalen of laten verzenden, terwijl ik het anders aangegeven heb?

    Wijzigen van ophalen naar verzenden, of van verzenden naar ophalen, kan door ons een mailtje te sturen.
    We maken dan een afhaalafspraak of sturen u betalingsgegevens.
    De verzendkosten worden, uiteraard in beide gevallen verrekend.

    Waarom niet gratis verzenden?

    Helaas kost verzenden geld.
    Wij hebben ervoor gekozen om het niet in de producten door te rekenen, maar iedereen zijn eigen verzendkosten te laten betalen.
    Wel proberen wij de verzendkosten laag te houden, door rekening te houden met brievenbuspost.

    Retourneren

    Kan ik duplo retour sturen?


    Mocht een artikel niet naar wens zijn, dan kan dit binnen 14 dagen na aankoop, in dezelfde staat als dat u het ontvangen heeft, aan ons retour gestuurd worden. Retour verzendkosten zijn voor rekening van de klant.

    Krijg ik mijn geld terug als ik mijn bestelling retour stuur?


    Indien de hele bestelling retour gestuurd wordt, zal het hele aankoopbedrag worden teruggestort op uw rekening.
    Anders uiteraard alleen van de retour gestuurde artikelen.
    Retour verzendkosten zijn voor rekening van de klant.